www.elmasry.net

يشمل جميع الهويات
 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 صحن فــــــــــــــــــــــــــــــول

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ASMAA NASR

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 253
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 23
تاريخ التسجيل : 07/09/2008

مُساهمةموضوع: صحن فــــــــــــــــــــــــــــــول   السبت سبتمبر 13, 2008 8:14 am

دخل رجل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما انتهى من أكله سأل الجرسون: كم تريد ثمناً للفول؟؟ أجابه الجرسون: 13 قرشاً

مد الرجل يده في جيبه وأخرج الـ13 قرش ورماها على الأرض

وتكرر المشهد 3 أيام متتالية

وفي اليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فأعطى الجرسون ربع جنيه (25) قرش وقال له: واحد فول

طبعاً الجرسون حب ينتقم منه فأحضر الباقي (12) قرش ورماهم على الأرض وقال له: خذ الباقي، فأخرج الرجل قرش من جيبه ورماه فوق الـ( 12) قرش وقال للجرسون:

*

*

*

*

*

كمان واحد فول لو سمحت!!!!!



url=http://www.servimg.com/image_preview.php?i=121&u=12864307][/url]
[center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dam3t ash3i

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 478
العمر : 29
الموقع : فى قلب حبيبى
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 379
تاريخ التسجيل : 08/09/2008

مُساهمةموضوع: صحن الفول اللى مجنن الناس   السبت سبتمبر 13, 2008 12:07 pm

بسم الله اللرحمن الرحيم

قصه حلوه ياموووووووووووووووووئه

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس انا عوزه اعرف حاجه

هو من طقوووووس المحل رمى الفلووووس ع الارض!!!!!

ولا بين الزبوووون والبايع طااااااااااااار علشان يرميله الفلوس ويبهدله معاه!!!!!

ولا يمكن هو مستحقره بس لو هو كده بقى ما يشترى من غيره احسن!!!!!

ثم البايع راضى ليه ولا هو ماشى تبع المثل اللى بيقول


ان كان ليك عند الكلب حاجه قوله ياسيدى

بجد فى حاجه مش مفهومه

ياريت توضحيها

اتمنالك التوفيق والسعاده

cheers cheers cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.remxawy.net/vb/
ASMAA NASR

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 253
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 23
تاريخ التسجيل : 07/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: صحن فــــــــــــــــــــــــــــــول   الأحد سبتمبر 14, 2008 12:57 am

ايه ده ايه ده

كل دى أسئلة 00أنا حاسة انى واقفة قدام مأمور المركز

أنا لوأعرف كده كنت ولعت فى المحل قبل مااكتب الموضوع ده

بس مش مشكلة أما تكبرى هابقى افهمك الحكاية كويس

طبعا انتى فضلك يوم واحد وتكبرى00طبعا فاهمانى

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفير الاحساس
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2852
العمر : 31
السمعه : 13
النقاط الذهبيه : 2947
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: صحن فــــــــــــــــــــــــــــــول   الأحد سبتمبر 14, 2008 7:46 pm

على فكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــره

دموووووووووووووووووووووووع واضحه اووووووووووووووووووووووووى

ودمعه عاااااااااااااشق بردوا باينه اووووووووووووووووووووووووووووووى


اسماء عن لسانى قؤليلها

مصطفى المصرى بيقؤلك كل سنه وانتى طيبه

يا دموووووووووووووووووووووووووووووووووووووع

اه

قصدى يا دمعه عااااااااااااااااااااااااااااشق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه

ده على النكته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صحن فــــــــــــــــــــــــــــــول
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.elmasry.net :: المنتديات العامة :: °·.¸.•°(منتديات التــــرفيهـى)°·.¸.•° :: 

@ اضحك من قلبك @

-
انتقل الى: