www.elmasry.net

يشمل جميع الهويات
 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 one moment please

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: one moment please   الخميس يوليو 15, 2010 11:10 am

اولا : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

صباح الخير علي احسن ناس _ مصطفي المصري - زيكا -عسليه العثل _ وكل الحضور الجميل

معلش الي اعرفهم لحد دلوقتي

المهم

بهاء زيدان

20 سنه

الشهره : dApOr - nOthing not frEE

كلية حقوق


................

وكفايه كده لاني مبحبش اتكلم عن انجازاتي

ههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Eslam

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 1135
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 1180
تاريخ التسجيل : 05/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الخميس يوليو 15, 2010 11:26 am

منور يا دبوووووووووووووور

وانا اسلام
يارب المنتدى يعجبك وتكون عضو ف اسره المصرى

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك
نائب admin
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 1141
العمر : 27
السمعه : 6
النقاط الذهبيه : 1676
تاريخ التسجيل : 17/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الخميس يوليو 15, 2010 4:57 pm

هلا وسهلا
نورت يا بهاء ويارب تكون مبسوط
هنا بينا
انا ملاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pretty girl

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 394
العمر : 26
السمعه : 2
النقاط الذهبيه : 613
تاريخ التسجيل : 26/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الخميس يوليو 15, 2010 5:07 pm

منووووووووووووووووووووور يا بهاااااااااااااء

يارب المنتدى يعجبك

وعايزين نشوف انجزاتك


مع تحياتى

بيرتى

_________________
ربى ان فى قلبى اشياء كثيرة لا استطيع البوح بها
لأحد سواك أنت تعلم سرى ومايخفيه قلبى

ربى بكلمه (كن) منك تسعد حياتى
ربى قل لأمنياتى كونى
فاذا كنت انت معى فلا احتاج لاحد سواك










ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
!!!:::أنا قصة انسان ان جرح الزمان أنا ســــــــــ سالى ـــــــالــــى:::!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمه

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 624
العمر : 28
السمعه : 4
النقاط الذهبيه : 667
تاريخ التسجيل : 04/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الخميس يوليو 15, 2010 9:40 pm

منور يا بهاء ويارب المنتدى يكون عجبك

ومدام انت تعرف مصطفى المصرى

يبقى الطيور على اشكالها تقع

هههههههههههههههههههه

انا بسمه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 12:54 pm

ده نوركم يا جماعه

انتو كده بتحرجوني

بذوقكم تسلموا ويا

رب نكون اصحاب

بجد !!!!

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 12:58 pm

ملاك كتب:
هلا وسهلا
نورت يا بهاء ويارب تكون مبسوط
هنا بينا
انا ملاك



شكرا يا احلي ملاك


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 1:01 pm

بسمه كتب:
منور يا بهاء ويارب المنتدى يكون عجبك

ومدام انت تعرف مصطفى المصرى

يبقى الطيور على اشكالها تقع

هههههههههههههههههههه

انا بسمه

ليه هو مصطفي بقي اليومين دول تهمه ولا ايه

والله برئ يا بيه

ههههههههه

وشكرا جدا يا بسمة المنتدي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 1:06 pm

perrty girrl كتب:
منووووووووووووووووووووور يا بهاااااااااااااء

يارب المنتدى يعجبك

وعايزين نشوف انجزاتك


مع تحياتى

بيرتى

اولا : ده نورك يا ست الكل

ويا رب تكوني مبسوطه مني
وان شاء الله هحاول معملش حاجه تضايق حضرتك

هههههههههه

وميرسي علي اشيك باقة ورد يا بيرتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
break 4 lOve

avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 9
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 11
تاريخ التسجيل : 14/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 1:09 pm

Eslam كتب:
منور يا دبوووووووووووووور

وانا اسلام
يارب المنتدى يعجبك وتكون عضو ف اسره المصرى


متزعلش مني يا سلم هوه المفروض كنت ارد عليك الاول بس زي ما انته عارف :: ليدز فرست ::

وعلي قولة المثل الصومالي القائل :: قعدة الراجل بميت ست بس تيجي الست ...........


هههههههههههههههههه

لا طبعا بهزر معاك يا حبيب قلبي

وتسلم يا غالي علي ارق تحيه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميما كات
عضوه مميزه
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 85
العمر : 27
السمعه : 3
النقاط الذهبيه : 102
تاريخ التسجيل : 02/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 1:37 pm

هااااااااااااااااااى بهاااء

منور المنتدى ومادام تعرف الاخ زيكا
تبقا انت ناااااااايس اوووووووووى
أنـا مــيمـــا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفير الاحساس
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 2852
العمر : 31
السمعه : 13
النقاط الذهبيه : 2947
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الجمعة يوليو 16, 2010 7:01 pm

هههههههههههههههه ايه يا بت ده مهو قال يعرف مصطفى

ههههههههههههههههههههه يبقى فين النيس بتاعتى

وماله مصفطى يا بسوم ممممممممممممم ومنور يا بهاااااااااااااااااااااااء

بهااااااااااااااااااااااااااء بتفخيم الهاء

هههههههههههههههههه

_________________


’’’’’ مـــن لا يـــرانــــــى نـــــــورا فى عينيـــــه ,,, لا اراه تـــــــــــرباا تحـــــــــت قدمــــــــــى’’’’’
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LOVE_STORY
مشرف عام
avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 2304
العمر : 23
السمعه : 1
النقاط الذهبيه : 2457
تاريخ التسجيل : 13/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الأحد يوليو 18, 2010 10:19 pm

منوووووووووووور ياااااااااابهااااااااااااااااااااء بتفخيم الهاااااااااااااء
ههههههههههههههههههههههه
انا ســـــارة

_________________


عـانـد الـدنـيـا و ابـتـسـم ان بـعـد الـلـيـل فـجـر يـرتـسـمـ



 



لا تـقـل حـظـي قـلـيـل انـمـا قـل هـذا قـدر ربـي و مـا شـاء قـسـم


 

 



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق بلا عنوان
المدير العام
avatar

الجنس : ذكر
المساهمات : 1100
العمر : 30
السمعه : -1
النقاط الذهبيه : 1040
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الإثنين يوليو 19, 2010 3:10 pm

منور ياخاح بهاء الدنيا كلها

وبجد ان ارجل محترم ومبتعملش اى حاجه حرام

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اخوك احمد المصرى

يلا باى

منور يابهاء بتفخبم الهاء على راى اخويا الكبير

_________________
اصعب شئ ان ترى نفسك لا شئ ف قلب اعتبرته لنفسك كل شئ love is not just aword to say..
love is not agame..
love is yesterday..today andtomorrow..
love is arose in graden want to stay


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elmasry.allahmountada.com
خد قلبى معاه

avatar

الجنس : انثى
المساهمات : 87
العمر : 29
السمعه : 0
النقاط الذهبيه : 123
تاريخ التسجيل : 14/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: one moment please   الثلاثاء يوليو 20, 2010 9:50 am

اهليــــــــــــــــــــــــن بهااااااء
يادي الووووووور يادي النوووووووووور


وانا اقول بردوووووووو ايه النور ده اللي ف المنتدي

منووووووور يا بهاااااااااااء الممنتدى والمناطق المجاوره


هههههههههههههههه

ويارب ديما اشوفك اووووووووووون لاين

يارب المنتدي تعجبك


وديما تكون معانااااااااااااا وتقطى وقت حلو معاناااااا


اختـــــــــــــــــــك حنيــــــــــــــــــــن

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
one moment please
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.elmasry.net :: المنتديات العامة :: 

@ قسم التعارف العام @

-
انتقل الى: